Reklamace a nadstandardní servis

Co mohu reklamovat v rámci záruky:
Záruka u obuvi ze zákona zaručuje 2 roky od nákupu ochranu zákazníka:
* před vadami materiálu,
* vadami konstrukce a
* vadami způsobenými chybnou výrobou.
Záruka se nevztahuje na opotřebení vlivem užívání.

Jak postupovat při reklamaci:
Reklamační postup je podrobně popsán v záručním listu, který je přiložen ke každé botě při prodeji.

Co je nadstandardní servis LOWA:
LOWA poskytuje všem uživatelům obuvi LOWA dvouletý bezplatný servis, který se týká i závad způsobených opotřebením, tedy závad, které nemají charakter záruční vady. Zákazník by měl při zaslání bot k opravě jasně uvést, že žádá o bezplatnou opravu v rámci nadstandardního servisu a popsat, co si přeje na botě opravit.

Zásadní odlišnost mezi reklamací a opravou v rámci nadstandardního servisu:
* Záruka je vztah mezi zákazníkem a prodejnou. Proto je třeba záruku uplatňovat na prodejně.
* Nadstandardní servis poskytuje zástupce firmy LOWA pro ČR a SR, firma Prosport Praha s.r.o.. Proto je rychlejší požadavky na nadstandardní servis řešit přímo s firmou Prosport Praha s.r.o.

Boty k opravě posílejte nebo dovezte na adresu:
PROSPORT PRAHA s.r.o.
Ke Mlýnu 1
149 00 Praha 4 – Újezd

K botám je vhodné přiložit popis závady a adresu pro zpětné poslání, včetně telefonního a mailového spojení. Většinu oprav provádíme v rámci nadstandardního servisu zdarma, zákazník si pouze v některých případech vyjmenovaných na záručním listu hradí cenu použitých náhradních dílů. Pro popis závady a objednání opravy si stáhněte a vyplňte formulář POŽADAVEK NA OPRAVU.

K mimosoudnímu řešení spotřebitelských sporů z kupní smlouvy je příslušná Česká obchodní inspekce, se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, IČ: 0002 0869, internetová adresa: http://www.coi.cz.